Źródło - Inteligo |
Jakie zmiany wprowadził Inteligo ?
Po szczegółowy wykaz zmian BKO BP odsyła do tabeli opłat i prowizji. Modyfikacje i nowości zostały oznaczone pochyloną i pogrubioną czcionką. Poniżej postaram się przytoczyć najważniejsze z nich:
- Dla kont osobistych indywidualnych i wspólnych, okres miesięczny liczony jest od dnia następnego, po dniu, w którym została zawarta umowa. Kończy się zaś następnego dnia po dniu zawarcia umowy w kolejnym miesiącu. Wyjątkiem jest tylko pierwszy okres miesięczny, w którym bank obejmuje także dzień zawarcia umowy.
- Średnie miesięczne saldo jest liczone teraz z wszystkich rachunków klienta.
- Do kanałów samoobsługowych dołączono kanał mobilny IKO. Wyłączenie to obsługa za pomocą konsultanta w serwie telefonicznym banku.
- Przelew na numer telefonu w innym banku poprzez kanał mobilny IKO – 1 zł.
Zmiany a wypowiedzenie umowy
Zgodnie z prawem bank informuje, iż część wprowadzonych zmian może być podstawą do wypowiedzenia umowy. Dla klientów, którzy nie zgodzą się na wprowadzone modyfikacje może złożyć sprzeciwu lub wypowiedzenia umowy. Będzie to oczywiście skutkować rozwiązaniem umów o prowadzenie konta lub kartę. Wypowiedzenie może mieć skutek natychmiastowy, i nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.
Odrębną sytuacje mają klienci, którzy związali się z Inteligo umowami pożyczek lub kredytów. Dla nich wypowiedzenie umowy na piśmie jest możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych, od daty otrzymania informacji o zmianach. Jeżeli zdecydują się na ten krok, umowa ulegnie rozwiązaniu zgodnie z zawartym w niej terminem. Nie obejmą ich w takim wypadku nowe zasady dla tabeli prowizji i opłat. Oczywiście w każdym z powyższych przypadków konieczne będzie rozliczenie finansowe z bankiem. Czyli wypłata zgromadzonych na rachunku środków albo całościowej spłaty zadłużenia wobec banku, np. pożyczki albo kredytu.
Brak sprzeciwu wobec wprowadzanych w Tabeli opłat zmian, oznacza ich automatyczną akceptację.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz