poniedziałek, 8 września 2014

Awaria systemu w T-Mobile Usługi Bankowe

Dziś 8 września o godzinie 14.00 klienci, którzy chcieli zalogować się na swój rachunek w T-Mobile Usługi Bankowe w przeglądarce, otrzymali następujący komunikat: „Przepraszamy system jest chwilowo niedostępny. Pracujemy, nad przywróceniem jego pełnej funkcjonalności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.”.


Główna strona serwisu działa, błąd wyskakuje tylko przy próbie logowania, pod adresem online.t-mobilebankowe.pl/ib/login.html. Na szczęście bank przygotował się na taką ewentualność wyświetlając stosowną planszę. Komunikat o awarii możecie obejrzeć pod adresem komunikat.t-mobilebankowe.pl/damage, na który zostałem przekierowany automatycznie. Po takiej awarii opinie o banku T-Mobile zapewne chwilowo spadną, ale myślę że w dłuższej perspektywie czasu bank wygra atrakcyjnością oferty.
awaria w t-mobile usługi bankowe

Awaria w TUMB sprawnie usunięta 


Warto przypomnieć iż TUMB to usługi bankowe dostarczane przez Alior Bank, wspólnie w operatorem telekomunikacyjnym T-Mobile. Awaria została usunięta już po kilku minutach. Przy kolejnych próbach sprawdzania systemu nie było po niej śladu. Udało mi się załogować na konto osobiste. Nic nie zginęło i system funkcjonował normalnie. Mogłem wykonać planowany przelew bez większych opóźnień.

Usunięcie usterki chyba nie miało większego wpływu na funkcjonalność systemu transakcyjnego. Bank nie wystosował żadnego komunikatu dla klientów, więc problemy musiały być przejściowe. Testy przeprowadzone przeze mnie w kilku kolejnych godzinach wypadły pomyślnie. Strona logowania wczytywała się już prawidłowo. Jeżeli zauważyliście inne niedogodności zapraszam do podzielenia się nimi w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz